Topsnelheid van 70-75 MPH. Ik denk dat dit de motorfiets is die ik had moeten kopen.
Ik rijd momenteel 2500 mijl per jaar en de KPX250 zou jarenlang meegaan met een garantie van 12.500 en over 4 jaar ben ik 70 jaar als ik nog kan rijden.ze gaan niet lang mee. De motoren zijn prima, maar de rest is zo'n beetje rommel. KLX250 of XT250 was misschien een betere optie geweest. .02
Het magazijn is 12 minuten van me vandaan, een enorme selectie onderdelen en speelgoed en motoren zijn tot aan het dak opgestapeld. En ze zijn nog niet helemaal klaar.Het probleem met Chinese motoren is het gebrek aan dealerondersteuning. Dat zal de komende jaren veranderen. De dichtstbijzijnde Lifan-dealer is 50 mijl van mij verwijderd. Ik heb een CF Moto-dealer dichtbij en die 450MT twin ziet eruit als een mooie woon-werk/tour/avonturenmotor. Als hij betrouwbaar is, zal hij goed verkopen in Noord-Amerika.
Ik bewonder nederigheid.Ik heb mezelf duidelijk uitgelegd.
Ironisch genoeg kun je geen gebruikte TW 200 of XT250 vinden die goedkoper is dan een nieuwe XR150. Het probleem is niet de XR, het probleem is weten wat je koopt. De XR is perfect voor wat het is, net als mijn Harley en KTM. Alle fietsen die ik bezit, worden anders gebruikt en ik heb ze om verschillende redenen gekocht.Ik heb aan ruim een dozijn gewerkt. Ja, ik heb er een gehad, heel kort. Ik heb er een paar hier en daar bereden. Zoals gezegd, de motoren zijn goed als je er goed voor zorgt. Alle secundaire dingen vallen uit elkaar. De bouten zijn van slechte kwaliteit en vriezen na een paar jaar gewoon vast in de schroefdraadgaten en strippen of breken meestal af. De rubberen onderdelen hebben de neiging om ZEER snel te verslechteren, binnen 2-3 jaar is het merkbaar, vooral als ze buiten staan. Lagerfouten, hangende remklauwen, roest, elektrische storingen (bobinefouten/ontstekingsboxen/schakelaarcorrosie).
Hoe vraag je je misschien af? Welnu, mijn enige echte hobby zijn mijn fietsen, en ik werk er veel aan en bouw/modificeer ze veel. Ik zal daar iets van uitlichten om te laten zien dat ik niet alleen een toetsenbordkrijger ben.
Mijn buren komen langs en hebben deze voor hun kinderen of zichzelf en vragen of ik kan helpen, dus ja, ik doe wat ik kan als ze het vragen. Ik ben 'die kerel' in de buurt. De ene lifan die ik had, kocht ik eigenlijk voor ongeveer 150 dollar en het was gewoon... ruw. Het was pas een paar jaar oud. Ik ben ook dicht bij de lokale winkels en heb een goede relatie met hen, en zal af en toe helpen met oude spullen die binnenkomen, dus ik breng ook wat beperkte tijd door in de reparatiegebieden en zie deze dingen keer op keer voor service.
Dan, dit is wat ik thuis doe, alleen zodat je niet denkt dat ik onzin verkoop. Ja, ik heb de meest ondersteunende vrouw ter wereld, vooral omdat ik momenteel 14 fietsen op de weg heb (niet allemaal oldtimers)
De 78 RD400E van mijn vriend Matt bij mij thuis in aanbouw:
![]()
Hieronder staat een handgemaakt 4130-frame dat ik heb ontworpen, en ik doe AL mijn eigen werk, inclusief krukasrevisies.
![]()
25 jaar geleden bij Deals Gap (niet de mijne), maar een doorgebrande koppakking in #2 op deze GT380 veroorzaakte problemen, opgelost op de parkeerplaats.
![]()
Vorige week tijdens de lunch op het werk, maakte ik een waterhals van scratch op een handmatige Bridgeport op het werk:
![]()
Voor deze fiets die ik in 2004 bouwde om de koelvloeistofleidingen om te leiden naar een betere configuratie.
![]()
dit is mijn '67 'wegwerp goedkope Japanse rommel'-fiets, een Yamaha YL1E. 100cc twin. Deze fiets, nu 57 jaar oud, is gebouwd volgens een veel hogere kwaliteitsstandaard dan alle huidige goedkope lifans, enz. Afgezien van de zitting en banden, ketting, enz., is alles mechanisch origineel. Ja, ik rijd regelmatig op al mijn fietsen.
![]()
Dus 'goedkoop' en 'goedkoop gemaakt' zijn twee heel verschillende dingen. Alles wat ik hierboven heb, is meer dan 40 jaar oud en is 'goedkoop' gebouwd, maar niets ervan is 'goedkoop gemaakt' en het feit dat ze al meer dan 40 jaar bestaan, toont de kwaliteit aan. Het gebrek aan waarde is waar ik me echt op concentreer. Je krijgt je handen in genoeg mechanische items, het wordt heel duidelijk wat rotzooi is en wat niet, ongeacht de kosten.
Om dat te bewijzen, hier een set gloednieuwe RD350-cilinders die worden gereproduceerd, in China, die van lage kosten maar van zeer goede kwaliteit zijn die ik op mijn 72 Yamaha heb gezet:
![]()
dit is de fiets waar ze op zitten. Dus, geen 'vooroordeel' of 'racisme', alleen beoordeling. Als ik die onderdelen op DEZE fiets vertrouw, zou dat overtuigend genoeg moeten zijn.
![]()
Ik wens je echt het allerbeste en hoop dat je mijn waarschuwing ter harte neemt. Zelfs een gebruikte XT250 of TW200 of srf230 of... iets, is beter besteed geld. Heck, oude KLR650's zijn spotgoedkoop gebruikt en gaan eeuwig mee. Ze kunnen tenminste worden onderhouden. Als er iets misgaat met de Lifans & gerelateerde dingen, enz., zijn de levertijden van onderdelen erg, erg lang, als ze ze kunnen krijgen, en ALS je een winkel kunt vinden die bereid is er iets aan te doen. .02
Een XR 150L kopen en meer dan 55 mph verwachten is niet realistisch. Persoonlijk zou ik voor een dual sport motorfiets die ik meer dan 70 mph wil doen, niet minder dan een 450 nemen. Sommige instap dual sport motoren kunnen 75 doen, maar dat betekent niet dat ze dat regelmatig zouden moeten doen. Je zult veel klepafstellingen moeten doen als je dat doet. Als ik 75+ mph wil gaan, heb ik daar andere motoren voor. De XR is een beginnersmotor of een ervaren rijder die op zoek is naar een goedkope, eenvoudige trailmotor.Top snelheid van 70-75 MPH. Ik denk dat dit de motorfiets is die ik had moeten kopen.
Ik heb geen fout gemaakt door de XR150L te kopen, het was de beste keuze op dat moment. Maar ja, het is tijd om de nog betere KPX250 te kopen. Mooie verbeteringen.Top snelheid van 70-75MPH. Ik denk dat dit de motorfiets is die ik had moeten kopen.
Ja, sommigen gebruiken Progressive. Ik heb er met succes over gehoord. Persoonlijk twee dagen en geen reactie van mijn makelaar met de oké. Maar lees net de regels en wetten voor in Ontario gebouwde motorfietsen of aangepaste mods. Er kan een premie aan de polis verbonden zijn. Lifan verklaarde dat ze voldoen aan de FMVSS- en Transport Canada- en EPA-voorschriften. De KPX250 heeft meer veiligheidsvoorzieningen dan mijn Honda XR150L of mijn Honda Navi. Ik neem aan dat ik de eerste persoon moet zijn die probeert de KPX250 in Ontario te registreren en te voorzien van een kenteken. Misschien is het over 50 jaar als een zeldzame Ford Cobra of zoals mijn 1970 GTO Convertible. Ik ben er zeker van dat de fiets nog steeds zal rijden lang nadat ik ben gestorven. Ik gebruik momenteel ook Facebook KPX250 om inzicht te krijgen in tips en trucs, mods en algemene feedback.Ik heb er nog geen besteld, maar ik kom dichterbij. Overweeg het zelf te monteren. Ik heb een paar YouTube-video's bekeken en ik denk dat ik het zou kunnen doen. Ik ben 6 voet lang en mijn binnenbeenlengte is 32 inch. De zithoogte die groter is dan mijn binnenbeenlengte, baart me een beetje zorgen. Ik zou waarschijnlijk mijn lokale afdeling motorvoertuigen moeten vragen of er problemen zouden zijn met de registratie. In mijn staat is ook een verzekering vereist voor registratie. Ik ga mijn huidige verzekeraar, Progressive, vragen of ze de KPX250 kunnen verzekeren. Ik zou alle eendjes op een rij moeten hebben voordat ik de trekker overhaal.
www.amazon.com/Dr-Martens-Womens-Polished-Smooth/dp/B00BC3VDJG/
www.amazon.com/New-Rock-TANK083-C1-Platform-Military/dp/B09XVGZSK4/?th=1
Ik gok dat je lid gaat worden van een forum dat gewijd is aan de KPX250. Laat een kruimel achter zodat ik het kan vinden.